5 stycznia 2015

Ombré dress


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl









Zdjęcia wykonane przez/ Photos by: Ewa Kamińska

Sukienka/Dress: Mohito
Kamizelka/Vest: Mohito
Buty/Shoes: Noname
Torebka/Bag: Mohito
Kapelusz/Hat: Primark
Pierścionki/Rings: Orsay

Ombre króluje nie tylko na naszych włosach. Trend, który pokazuje nam, że przejścia kolorów mogą być delikatne i pasujące do siebie, wkrada się do naszej szafy. Uwielbiam proste rozwiązania, sukienka do której będzie pasować wszystko (no dobrze, prawie wszystko) to najlepsze jakie przychodzi mi do głowy. Możemy ją nałożyć nie tylko na zakupy, ale też na randkę czy też do pracy. Jej charakter w dużej mierze zależy od dobranych do niej dodatków. Z futrzaną kamizelką nabiera luźnego stylu, a bez kamizelki, za to z długim łańcuszkiem staje się elegancka. Jest też na tyle "prosta", że nawet jeśli ombre przestanie być tak bardzo na topie, będzie nadal czarować mnie swoim krojem.


Ombre is not longer just for our hair.  The trend showing us that transition from a darker to a lighter color can be delicate, can be now seen on our clothes. I love simple matches, a dress that can be put together with almost everything is the best I can think of. We can wear with while shopping, on a date and for work. Its character mostly depends on accessories we choose. With a fluffy vest it has a very loose and comfy look, without the vest but with a long necklace can be very elegant. It's so simple and classy despite its color, that even when ombre is no longer "fashionable", I will still love that dress for its style.




29 komentarzy:

  1. świetny outfit!

    http://us-life-us-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest genialna <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie i to na którym jesteś w połowie ruchomych schodów - świetne!
    jakie to są ładne, naprawdę ładne kadry!

    a zestaw też mi się podoba - jest klasyczny, bardzo kobiecy i pełen stylu.
    elegancki, ale też bez jakiejś wielkiej przesady.

    ja jestem na tak :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Stylizacja jest świetna! Kapelusz prześliczny *.*

    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sety z kapeluszami to zdecydowanie mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna, cieniowana sukienka :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz a kapelusz jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne połaczenie czerni i szarości - a w kapeluszu ci bosko!!

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw ;) fajne pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze bałam się takiej długości spódnic/sukienek, ale Ty wyglądasz w niej świetnie :)

    wineandred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ;) Świetna stylizacja. Kochana dlaczego Ty się nie odezwałaś? przecież miałaś przyjechać na paznokcie.... ja kompletnie zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ombre sukienka- C U D O! Świetnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kapelusz!!! Dodaję się do obserwatorów i mam nadzieję, że mój blog również przypadnie Ci do gustu i będziemy się obserwować :*
    _________________
    sanxra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny zestaw :)
    Sukienka robi wrażenie!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, wyglądasz w nim rewelacyjnie! Zazdroszczę Ci futrzaka, do tej pory nie udało mi się znaleźć tego idealnego, a Twój wygląda świetnie. :*
    Pozdrawiam, Kamila
    www.fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja. Torebka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połaczenie:) lubie stonowane kolory choć zazwyczaj są nudne Ty pokazałaś, że nudę można przełamać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wow mi się bardzo spodobała ta kamizelka :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Poważna stylizacja ale jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, wyglądasz przepięknie! :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci pasuje ta stylizacja :)
    Zapraszam się na mojego bloga; http://najaablog.blogspot.com/
    Ale też przy okazji na bloga koleżanki, która dopiero zaczyna lecz naprawdę wspaniale jej idzie :) http://angelikapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna! Sama z chęcią założyłabym taką :D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely hat :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń