5 czerwca 2014

Throwback - London








kurtka/jacket: River Island
buty/ballerinas: Centro
sukienka/dress: local shop

     Brak normalnego "bloggerkowego" postu spowodowany jest tylko brakiem pogody. Gdyby nie fakt, że w moim cudownym mieście przez cały dzisiejszy dzień nie było 15minut bez deszczu, nie pojawiłyby się tu zdjęcia z Londynu oraz moja stylizacja z rozmowy kwalifikacyjnej na uniwersytet. :D
    Ten post jest również dla mnie samej przypomnieniem tych kilku szalonych dni, na które składała się pobudka o 4 (czy to już poranek czy noc i czy sens było się kłaść?) lot praktycznie o wschodzie słońca, spotkanie Czesława Mozila w tanich liniach, który chyba jednak był o wiele bardziej niewyspany niż ja (niespodzianka bo myślałam, że już bardziej się nie da) oraz szukanie A., u której miałam nocować nie znając jej adresu, na szczęście wszystko się dobrze skończyło i do Londynu mam nadzieję, że wrócę nie raz, a może nawet i na dłużej!
 

       The absence of a typical fashionblogger post is only due to the lack of weather. If not the fact that in my wonderful city all day today, there was not even 15 minutes without rain,  pictures from London and my outfit for an interview at the university would not appear here. : D 
    This post is also a reminder to myself these few crazy days, which consisted of waking up at 4 (was it morning already or was it still night and whether it did make makes sense to go to sleep ?) flight practically at sunrise, meeting Czeslaw Mozil (Polish celebrity) in low cost airlines, who perhaps was much more asleep than I was (surprising as I thought it was not possible) and look for A, at whose place I was supposed to stay not knowing her address, thankfully everything ended well and I hope to be back in London 

1 komentarz:

  1. A my lubimy takie nienormalne "bloggerkowe" posty i zapraszamy do nas na fb: https://www.facebook.com/BlogosferaPodlaska :)

    OdpowiedzUsuń